▲ روز

▲ روز

" ▲ روز " تنها بخشی از افکار روزانه من است ! نه چیزی دیگر.
گاهی فکر می کنم خطر واژه ها از خطر اسلحه بیشتر است .

داستان

درسنامه

سوالهایی درباره انتخابات 1392

دوشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۴:۱۲ ب.ظ

می‌خواهم نگاهم به انتخابات را توضیح دهم. چون می‌دانم ممکن است طولانی  و حوصله‌سربر شود آن را به چند بخش تفکیک می‌کنم. تلاش می‌کنم در چند نوشته مجزا به این سوال‌ها پاسخ بدهم:


 وضعیت امروز اصلاح‌‌طلبان چگونه‌است؟

آیا اصلاح طلبان باید در انتخابات شرکت کنند؟

چه نتیجه‌ای در انتخابات به نفع مملکت است؟

چه نامزدی برای اصلاح‌طلبان بهتر است؟

خاتمی بیاید یا نیاید؟

نتیجه انتخابات چه خواهدشد؟

سعی می‌کنم پاسخها کوتاه باشند. اما پاسخهای من به این سوالات را باید در ترکیب با هم دید و تلفیق آنها است که نگاه من را نشان می‌دهد. در این نوشته‌ها هر جا از عنوان اصلاح‌طلبان استفاده می‌کنم منظورم همه نیروهای سیاسی‌است که مخالف وضع موجود هستند و صرفا نیروهای اصلاح‌طلب سنتی (هواداران خاتمی) منظورم نیست. با این تعبیر از فرخ نگهدار تا هادی غفاری را در یک طیف قرار می‌دهم. امیدوارم اولین نوشته را به زودی روی وبلاگ بگذارم.


منتشر شده در وبلاگ ساز مخالف

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۲
فرهاد عباسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی